به گزارش پایگاه خبری راه و شهرسازی (جنوب کرمان)، در برنامه «شبهای اقتدار» شهرستان جیرفت، مردم مسائل و درخواستهای خود را در حوزههای مختلف راه و شهرسازی بدون واسطه با مسئولان مطرح کردند و موارد ارائهشده برای بررسی و پیگیری در دستور کار قرار گرفت.
این حضور میدانی با هدف تقویت ارتباط مستقیم میان مردم و مسئولان، تسریع در روند رسیدگی به درخواستها و افزایش رضایتمندی شهروندان انجام شد.
همچنین روحبخش بیگزاده فرماندار جیرفت با حضور در محل برگزاری میز خدمت، از روند پاسخگویی مسئولان بازدید به عمل آورد و بر استمرار ارتباط نزدیک مدیران با مردم و پیگیری جدی مطالبات شهروندان تأکید کرد.